Ďalšie prenajaté trolejbusy sa zaradili do premávky

Dva krátke trolejbusy sa zaradili do premávky tesne pred sprevádzkovaním nových nízkopodlažných trolejbusov.

Od 17. apríla 2014 sa do premávky s cestujúcimi zaradili ďalšie prenajaté trolejbusy od českej firmy 4RAIL. Tentoraz ide o 2 krátke trolejbusy Škoda 14 Tr. Vozidlá pôvodom zo Zlína prešli pred dodaním do Bratislavy opravou vo firme Zliner. Pri oprave obdržali bratislavský červený náter. V Bratislave boli zaradené do vozovne Trnávka pod číslami 6316 a 6317.

Vozidlá sa zaradili do premávky len dva týždne pred sprevádzkovaním 15 nových nízkopodlažných trolejbusov Škoda 30 Tr.

Celkovo má v súčasnosti bratislavský dopravný podnik prenajaté 4 kĺbové trolejbusy Škoda 15 TrM a 2 krátke trolejbusy Škoda 14 Tr, pričom jeden z kĺbových bol od februára využívaný ako náhrada za oneskorene dodané uvedené dva krátke trolejbusy. Dopravný podnik podľa zverejnených dokumentov doteraz zaplatil za prenájom trolejbusov dve faktúry v celkovej sume 54 217 €.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Rubber38 #7:
Tak to samozrejme áno, 4RAIL ich dalo do kopy naozaj dobre. Je to dosť diskutabilné, ale 4 je fakt dosť veľa a ak tam má byť klbák na zvyš, miesto krátkeho t-busu, čo chodí na L211, tak je to divné...
Reakcia na: skopi #6:
Tak, ale do istej miery je správne, že je uložený min. počet odbehaných km, aby zas 4RAIL nebol v strate, keďže financoval ich GO atď. To, že ten počet je až natoľko veľký ako je, je už samozrejme druhá vec. Ale presne na to je tam to vedenie dosadené ? ?
Reakcia na: Rubber38 #3:
Tak či tak je zaujímavé, že sa na hento sa prachy nájdu, ale na iné dôležitejšie veci sa zrazu nenájdu...
Reakcia na: trolejbus6207 #4:
Tak ono tieto 14Tr boli na poctivej VP, nie jak illumináti, ktoré len prestriekali hlava nehlava. Viď hrdzavejúce pôvodné plechy.
všimli ste si tú rýchlosť, akou sa súdruhom z DPB podarilo sprevádzkovať tie vozy? od príchodu uplynulo 13dní(slovom TRINÁSŤ!!!) a oba vozy jazdia... pri kĺboch to bolo viac ako mesiac, takže keď sa chce, dajú sa robiť aj zázraky, len aby bol argument na ospravedlnenie podobných hajzlovstiev ?
Reakcia na: skopi #2:
No, k tomu "poprípade ich nasadiť len keby ich bolo naozaj treba a nie všetky 4 naraz, každý deň:" V zmluve je myslím min. počet odjazdených km, takže keď už sú tu, tak nech jazdia. Skôr by ma ale napr. zaujímalo, či sa tie km, čo najazdil "náhradný" kĺbak namiesto až teraz dodaných 14Tr, v tom min. povinnom počte nabehaných km nejak zohľadní, tj. či sa min. počet km týchto 14Tr primerane zníži, aby tu nemuseli jazdiť do konca roka
Raz som to už písal, napíšem to znova. 54 217 € ... Ja chápem, že po minuloročnej zime bola situácia s trolejbusmi 15Tr(M) doslova kritická, ale úplne stačilo počkať pár mesiacov na nové trolejbusy, poprípade ich nasadiť len keby ich bolo naozaj treba a nie všetky 4 naraz, každý deň. Mohli ušetriť a za ušetrené peniaze mohli zakúpiť ten sprostý menič na 21Tr, počkať ten mesiac do mája a tým pádom by sa vyriešil "problém" s krátkymi trolejbusmi, ktorý zatiaľ nie je taký vážny a ani nebude, keďže prichádzajú nové 30Tr. To je tu vážne taká korupcia?
Ako toto je uz moc, co si dovoluje tento skorumpovaný aparát, keby takto hospodaril súkromny dopravca tak by skrachoval... hamba tomuto štatu.