Tender na prvú časť nosného systému MHD bol vyhlásený

Mesto obstaráva zhotoviteľa električky zo Šafárikovho nám. na Bosákovu.

Dňa 29. januára 2013 bola vo Vestníku verejného obstarávania zverejnená verejná súťaž hlavného mesta SR Bratislavy na zhotovenie 1. etapy nosného systému MHD zo Šafárikovho námestia po Bosákovu ulicu v Petržalke. Ide o prvú časť prevádzkového úseku Šafárikovo námestie - Petržalka, Janíkov dvor. Víťaz tendra do 24 mesiacov vykoná rekonštrukciu Starého mosta, vybuduje novú estakádu pri bývalom štadióne za Starým mostom, rozšíri existujúcu ponad Einsteinovu ulicu a zhotoví novú električkovú dráhu v úseku Šafárikovo nám. - Bosákova.

Predpokladaná hodnota zákazky, ktorá bude spolufinancovaná z Operačného programu Doprava, je 68,144 mil. €. Súťažné podklady obstarávateľ poskytuje do 14. februára 2013. Uchádzači môžu svoje ponuky predkladať do 20. marca 2013. Víťaza tendra určí najnižšia ponúknutá cena.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #87:
Veď JeTi pri vhodne nastavenom tendri určite počas leta požičia snežné delá z TMR 🙂
Reakcia na: mex #82:
Ty si čo za stvorenie?
Reakcia na: VLK #86:
Inak nebolo by mozne na elektrickovych tratiach zaviest umele zasnezovanie? 😃
Reakcia na: mex #84:
tak potom vycestuj do zahraničia a choď všetkým povedať, že sú hlupáci, pretože všetky nové trate sa budujú ako zatrávnené práve kvôli hluku: http://technet.idnes.cz/podivejte-se-na-nejmladsi-tramvajovou-trat-v-praze-bude-velmi-ticha-1p3-/tec_reportaze.aspx?c=A110829_184626_tec_reportaze_rja

tak ako hluk rieši sneh (keď napadne, zrazu sú aj električky tiché), tak to rieši aj tráva... ak sa k tomu pridá aj adekvátne technické riešenie (správny typ koľajnice a profil kolesa), potom je to iná káva...
Reakcia na: mex #84:
Ako vies ze sa nereklamuje?
Reakcia na: VLK #83:
Ukaz mi kde. Kde to "bezi" vo velkom? Obcas sa chod pozriet osobne do inych miest a sam uvidis, ze nemas pravdu. Hluk ziadna trava neriesi. Hluk nema vznikat. Zaujimave je, ze inde to funguje ale u nas ani za svet a stale sa tu riesime nejake nezmyselne zastupne "riesenia". To je presne ako s tym, ze "prestalo fungovat mazanie na obluku na Molecovej". Kto to robil? Preco sa taka fuserina nereklamuje?
Reakcia na: mex #82:
hmmmm, zaujímavé, že zatrávňovanie tratí "beží" v zahraničí vo veľkom a dokonca meraním je dokázané zníženie hluku, ale to je asi zlé... na teba platí: ?
Nekonecny pribeh a tunel na kvadrat ako hovori jediny "cestny" pan prokurator. Neuveritelna fraska, ubohost a neschopnost. Nakupovat nezmyselne nahravacie zariadenia pre revizorov, realizovat nezmyselne trate ako teraz ma byt stavba doslova par sto metrov trolejbusoveho vedenia na Patronke za skoro 2M Euro (a tosa este urcite predrazi, nieco si uz najdu) co by sa dalo uplne nahradit predlzenim jednej linky, oprava tunelu pod hradom ani nehovorim, udrzba trati ani nehovorim, rozbite cesty najma kvoli autobusom, casto pretazenym (staci sa pozriet na zastavky a vyjazdy z nich ake hrboly, jamy tam vznikaju, prikladov je x), neuveritelna "lobby" tzv. autobusovych pruhov v centre co je teda najvaci nezmysel za poslednych 20 rokov, blbosti typu "zatravnovanie" kolajnic. Ale nieco seriozne, realne zlepsenie dopravy nic. Hroza a des.
Reakcia na: vlado13 #80:
tak ma pouč, rád si vypočujem čo mi chceš povedať a naučím sa niečo nové
Reakcia na: VLK #72:
nie je mojou chybou, že máš problém s pochopením napísaného a prečítaného, v poslednej dobe sa to širi medzi deťmí i dospelými ako mor, nedávny prieskum OECD na základe hrozivých výsledkov nášmu štátu "pridelil" pozíciu takmer na chvoste zo 40 testovaných krajín,
takže, nijako netrčíš z davu 🙂
okrem toho, kecáš, hlavnou časťou mosta nie je dráha,
na rozdiel od aquilu netuším ako je to s tvojou školskou dochádzkou, praxou a ani kde máš domicil, ale jedno viem, buď si úplný hlupák - ignorant, hoci školovaný, alebo vedome klameš,
Reakcia na: Dispecer #78:
Nekaz to... mňa napríklad toto, prevažne jednostranné, anonymné osočovanie celkom baví. Som zvedavý, kam to až dotiahnu.
A ja som myslel, že slovo diskusia je od slova diskutovať... ?
Reakcia na: VLK #76:
to ze ty sa bavis za peniaze nas vsetkych je pochopitelne, vsak ludia duchom jednoduchz sa radi bavia na utrpeni druhych, vsak ? 🙂

to ze tvoje mizerna praca bude sposobovat ludom 10tky rokov problemy, v sucte miliony clovekohodin strat mi je jasne a to je presne aj ten dovod, preco to s tymto mestom a vlastne aj statom vyzera len horsie a horsie. dovodom su presne neschopni ludia ako ty.. co uz to je uz zopar dekad smutna realita bratislavy a slovenska
Reakcia na: aquila #75:
bavím sa, pretože už ani čítať nevieš... ehhhm, počítať...
Reakcia na: 810zssk #74:
urcite viac, ako niekto kto bol viac nezamestnany ako zamestnany, a ked bol zamestnany tak v samych pofidernych firmach, ktore ziskavaju zakazky len korupciou a ci uz tunel PB, alebo EMtrest su dost pofiderne firmy.

skratka som sklamany/ma hneva, ze takyto hulibrk, ktory nielenze nebol schpopny vystudovat ani tu poodiatu vysoku skolu, navyse nema ani paru o bratislave, spolurozhoduje o rozvoje mestskej dopravy na 10tky/100vky rokov a dovoli si tvrdit, ze urovnove prechody elektriciek su mestotvorne .. a to aj napriek tomu, ze idu cez 4pruhove nosne cesty napriec v podstate tretim najvacsim mestom na slovensku, kde bola na mimourvonove riesenie rezerva drzana 30 rokov ..

to je proste presne vysledok, ked o doprave rozhoduju ludia co su jednak diletanti, neschopaci a nemaju ani vzthak bratislave a uz vobec nedokazu rozmyslat v suvislostiach

tak ako mimobratislavsky zburali 1/3 stareho mesta kvoli jednemu blbemu mostu, tak dalsi nam donicia dopravu na dalsie 10tky rokov ..

najhorsie je, ze proti tejto masinerii, co maju na svedomi developeri v spojeni s prizemnym a uplatnym uradnickym simlom je nezastavitelna a normalnemu cloveku je len a len do placu
Reakcia na: aquila #73:
A ty si dokazal co?
Reakcia na: vlado13 #71:
z VLKa si nic nerob, to je taky neschopacik, co nie je schopny dokoncit ani len vysoku skolu na slovensku, co v dnesnej dobe dokaze uz pomaly snad aj hociaky cigan lavou zadnou 🙂

bol na nejakom vylete, bol sucastou skorumpovaneho diala v povazskej bystrici, kde si mysli, ze fungovala nejaka preferencia a tu rozdava rozumy 🙂

skoda, ze on na cele so schlosserom, si okrem estakady artmedia nevsimli v povodnej markrop studie, na ktoru sa tak odvolavaju, ze tam bola aj estaka nad bosakovou .. ale to chlapcom s klapkami na ociach nedoslo ..

http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=13602

Reakcia na: vlado13 #71:
zaujímavé, pretože z tvojich príspevkov čo tu sú som nič také nevyčítal... práve naopak, v príspevku #60 píšeš: "špeciálnym stavebným úradom pre stavbu v rozsahu Starý most je mesto Bratislava...", čo nie je pravda, nakoľko hlavnou časťou mosta je dráha... ?
Reakcia na: VLK #68:
od teba rady nepotrebujem, ani to, kto je špeciálnym stavebným úradom pre stavbu dráhy
bol som v jeho priestoroch a hovoril s ľuďmi o tejto stavbe,
hráš sa na znalého problematiky, ale iba sa vyťahuješ,
v tomto prípade dráha je iba jedným druhom stavby, o ktorej rozhoduje špeciálny stavebný úrad podľa § 120 SZ, druhým sú pozemné komunikácie a tretím most,
o každom druhu rozhodoval iný špeciálny stavebný úrad,
viac s tebou nemám o čom diskutovať a môžeš v budúcnosti písať čokoľvek,
ak by si čítal pozorne moje príspevky, tak by si v jednom z nich prečítal aj skratku ŠSÚ pre dráhu a nepísal blbosti o trápení
pokojne si môžeš namýšľať, že si zobudený
Reakcia na: yolis #69:
? ? ? ? ?