Tendre na vozidlá elektrickej trakcie boli vyhlásené

Dopravný podnik obstaráva nové električky a trolejbusy.

Dopravný podnik Bratislava vyhlásil začiatkom novembra 2012 dlhoočakávané verejné obstarávania na nové električky a trolejbusy. Nákup vozidiel bude spolufinancovaný z európskych fondov z Operačného programu Doprava.

V prípade trolejbusov ide o nákup 15 sólo vozidiel, 15 sólo vozidiel s prídavným dieselgenerátorom a 50 kĺbových trolejbusov vrátane údržby na 8 rokov. Zmluva má zahŕňať aj opciu na ďalších 20 sólo a 20 kĺbových vozidiel bez pomocného pohonu. Celková predpokladaná hodnota zákazky je 70 mil. € bez DPH. Uchádzači môžu predkladať svoje ponuky do 7. decembra 2012. Lehota na dodanie trolejbusov je 48 mesiacov od zadania zákazky.

Na nákup električiek boli vyhlásené dva tendre, jeden na nákup obojsmerných električiek a druhý na nákup jednosmerných električiek. V prípade obojsmerných vozidiel ide o nákup 15 kusov nízkopodlažných veľkokapacitných električiek s údržbou na 15 rokov a opciou na ďalších 15 rovnakých vozidiel. Dopravný podnik plánuje v druhom tendri nakúpiť rovnaký počet jednosmerných nízkopodlažných veľkokapacitných električiek s poskytnutím údržby a opciou na ďalších 15 vozidiel. V oboch prípadoch je predpokladaná hodnota zákazky 108 mil. € bez DPH. Uchádzači môžu predkladať svoje ponuky do 28. decembra 2012. Lehota na dodanie električiek je 48 mesiacov od zadania zákazky.

V prípade trolejbusov bude o víťazovi rozhodovať ekonomicky najvýhodnejšia ponuka, v ktorej sa budú hodnotiť kritériá s nasledujúcimi relatívnymi váhami:

  • Celková cena trolejbusov - 40
  • Cena údržby 1 trolejbusu za 1 rok - 20
  • Úroveň technického riešenia - 40

U električiek bude o víťazovi rozhodovať ekonomicky najvýhodnejšia ponuka, v ktorej sa budú hodnotiť kritériá s nasledujúcimi relatívnymi váhami:

  • Celková cena električiek - 50
  • Cena údržby 1 električky za 1 rok - 20
  • Úroveň technického riešenia - 30

Vo všetkých tendroch sa použije elektronická aukcia. Súťažné podklady pre všetky tri tendre je možné získať na stránke Dopravného podniku Bratislava www.dpb.sk.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #362:
Precitaj si tu cast diskusie este raz a citaj to v kontexte ostatnych prispevkov.
Reakcia na: 810zssk #361:
Ja sa len zamýšľam nad tým, či v tých iných mestách jazdia po iných koľajniciach, tie sú uchytené na iných podvaloch, z akého dôvodu sú jednoducho u nás tie parametre "vraj" nedostatočné.
Reakcia na: Solider #359:
Ja som len hovoril ze tvoj argument "ina mesta" je blbost.
tu vobec nejde o to ake budu elek. a trolejbusy...mozu byt aj z dreva ..
Reakcia na: 810zssk #358:
Výrobca sa prihlási s takým vozidlom, aby splnil stanovené kritériá. Podľa tabuľky je maximálna hmotnosť na nápravu 10,4 t – to je veľa?
Reakcia na: Solider #357:
Ide o tender, lebo v nom je stanovene ake napravove tlaky su vyzadovane.
Reakcia na: 810zssk #349:
Nejde o tender, ale o vozidlo, to, že tie legendy ešte stále niekto šíri.
Reakcia na: 810zssk #354:
100 mil obratu v eur? len skoda plzen .jaslovske Bohunice cca 200 mil ..CEZ alebo niekto pod nimi.
Spolocny menovatel......Martin Roman
pockaj na vyhodnotenie 810zssk je po 28.12 vsetko bolo uz vopred dohodnute...a nekecam Smer by nesiel do neistych veci
Reakcia na: tenderelektricka #353:
Kecas kecas kecas
Este raz .....pre vsetkych cely tender vyhra skoda plzen..aj elektricky aj trolejbusy.
mozte si vsadit ak sa to niekde da.Bombardier v Blave nema sancu..kvoli technickym ale aj inym..prekazkam.
Reakcia na: 810zssk #351:
810zssk, ďakujem za vysvetlenie.
Reakcia na: Juraj76 #350:
Vozidlo, ktore bude mat viac ako 3/4 dvere (solo/klb) ziska patinu bodov. Dalsiu patinu budovo ziska vozidlo, ktore splni urcity limit pohotovostnej hmotnosti, ktory zhodou okolnosti tesne splna SOR.

Samozrejme, moze vyhrat aj iny uchadzac, ale musel by ponuknut sialene nizku cenu.
Prečo sa tu rozoberajú počty dvie? Aj to je jedno z kritérií pre určenie víťaza? Ak aj áno, predpokladám, že nie jediné. A preto aj keď by mal trolejbus aj 10 dverí, nemusí byť ešte víťaz. Preto by som netvrdil, že určite vyhrá SOR, lebo to ešte nič neznamená.
Reakcia na: Solider #348:
Ine mesta maju v tendri rovnake podmienky ako Bratislava? 😛
Reakcia na: Petto #345:
A v iných mestách ich teda spĺňa?
Reakcia na: kecho #346:
"Viac dvere" neni podmienka, je to len viac bodov v súťaži. Okrem toho doplnková výbava je dosť excelentná a takú ešte SOR ani nikdy nezamkonopoval do svojich vozidiel.

Možno som moc optimista (no považujem sa skôr za realistu). Ale v BA nie je SkodoSOR jasný výherca ako v BB,ZA,PO kde dvere boli asi hádam jedine kritérium co sa tyka vybavy- tam nebolo čo riešiť. Budem sa omieľat, ale stále verím v tú klímu, ktorá potopí tie vozy. Abus a tbus SOR NB je niečo iné.

ako vraví 810zssk: Snáď si nebudem sypať popol na hlavu pri vyhlásení víťaza.
Reakcia na: Petto #342:
Pochybuje vôbec niekto o tom, že Tbusy vyhrá "Viac dvere = viac trolejbus"? 😉
Reakcia na: 810zssk #343:
No ja som zase pocul ze Bombardier co sa tu testoval nesplna napravove tlaky ci co. Ale tak Bombardier nevyraba len 1 typ.
Reakcia na: Petto #338:
Prešov síce má ešte stále platnú rámcovú zmluvu, ale podľa mňa v Škoda Electric by sa vôbec nehnevali, ak by od tejto zmluvy odstúpili a v novej by boli opäť víťazom ?