Výluka liniek 3 a 5 na Račianskej ulici (29th Apr – 1 May 2017)

Počas predĺženého víkendu bude v úseku Blumentál - Vozovňa Krasňany chodiť náhradný autobus X3.

Počas predĺženého víkendu od 29. apríla od 6:30 do 1. mája 2017 do 22:00 nebudú pre opravu trate premávať električkové linky 3 a 5 v úseku Blumentál - Vozovňa Krasňany - Rača. Linky 3 a 5 budú premávať po zmenených trasách a náhradnú dopravu zabezpečí autobusová linka X3 v úseku Blumentál - Vozovňa Krasňany a električková linka X3 v úseku Vozovňa Krasňany - Rača.

  • Náhradná autobusová linka X3 bude premávať medzi Blumentálom a Vozovňou Krasňany v intervale 7,5 minúty.
    • Na Račianskej a na Račianskom mýte autobusy linky X3 zastavujú na zastávkach nočnej linky N55.
  • Náhradná električková linka  X3 bude premávať v úseku Rača - Vozovňa Krasňany v časoch odchodov liniek 3 a 5.
    • Prestup medzi električkovou a autobusovou linkou X3 bude pri vjazde do vozovne Krasňany.
  • Linka 3 bude premávať po trase Petržalka - Špitálska - Blumentál - Vazovova - Trnavské mýto - Vajnorská - Vozovňa Jurajov dvor  a späť.
    • Prestup na náhradnú dopravu je na zastávke Blumentál.
  • Linka 5 bude premávať okružnou trasou Dúbravka - Karlova Ves - Obchodná - Blumentál - Vazovova - Krížna - Špitálska - Nám. SNP - Kapucínska - Karlova Ves - Dúbravka.
    • Prestup na náhradnú dopravu je na zastávke Blumentál.
    • Pri ceste z Radlinského a Obchodnej smerom do Karlovej Vsi a Dúbravky odporúčame využiť zastávky Americké nám., Mariánska alebo Nám. SNP, prípadne priamo linku 5 idúcu smerom k Blumentálu.

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: david1 #43:
Trať na Námestí slobody a I. Karvaša robila tiež TSS, ale tam bol externý stavebný dozor kvôli eurofondom a veľa vecí sa prerábalo ešte pred finálnym zabetónovaním. Tam sú doteraz problémy napríklad s položením betónovej dlažby a s dorezkami, robilo sa to narýchlo, niekde už dlažba chýba, inde je prepadnutá. Odhliadnuc od toho je trať dobre urobená a odkedy je aj vybrúsená, tak je to paráda. Len projekt bol tiež odfláknutý, s niektorými vecami sa zle vysporiadal a už sa to nekorigovalo.
Reply on: Solider #40:
Tam išlo teda o pekný tunel. Vyfakturovali novú trať a použili low cost podvaly. Ešte že kolajnice boli nové.

Kto robil trať na I.Karvaša? Tá je v pohode urobená.
Reply on: Solider #41:
No zbohom?
Reply on: david1 #38:
V pohode, je dosť pravdepodobné, že tieto zodpovedné firmy budú v lete opravovať trať na Špitálskej ?
Reply on: pharel #39:
Oni to už podbíjali, ale tou malou beúsáckou podbíjačkou, ktorá ani nepodbíja, skôr sa len natriasa. Celý úsek je potrebné podľa mňa nanovo podbiť veľkou podbíjačkou. Ono celá tá rekonštrukcia je prinajmenšom podivná – používali sa použité VÚIS panely a použité SB8-B podvaly z podnikového depozitu, hoci celú rekonštrukciu platil investor priľahlého bytového komplexu ako vyvolanú investíciu. O kvalite vykonaných prác sa radšej nevyjadrujem, bolo to na zaplakanie. Pripomeniem len, že jeden zo zhotoviteľov bola firma preslávaná krivou traťou na Záhradníckej ulici, ktorú si bez hanby uvádza ako svoju referenciu.
Reply on: Solider #37:
Nebudu to este podbijat?
Reply on: Solider #37:
Presne toto som chcel napísať. Je to vidieť aj volným okom.
Novopoložený úsek /Kraskova/ je utopený oproti starému a vlnkovitý.
Tie „opravené“ prejazdy sú KATASTROFÁLNE zrealizované, výškovo a smerovo to vôbec na seba nenadväzuje ?
Reply on: MatejBA #35:
Na to ani kaliforňana nebolo treba však sa to dalo točiť Hl, st. - Jungmanova (1) - Blumentál (3) cez Krížnu a Vazovovou - Dúbravka (5). S výnimkou jednej neobsluhovanej zastávky v smere na Blumentál aj keď s náhradou na Odborárskom nám. minimálny chaos, ktorý sa dal vyriešiť jednou cedulou na zastávke Blumentál. Al tak ako to už veľakrát zaznelo na tomto fóre, bratislavská dogma nikdy sa to tak nerobilo a tak to nerobíme. A to dokonca podľa CP na víkendy vychádza celkom slušne aj nadväznosť ( 1 min prichod 5 z Dubravky a odchod 3 Jungmanova a 2 min príchod 3 z Jungmanovej a odchod 5 do Dubravky co by akurat krasne vyrovnalo tu zachadzku cez Krížnu a Vazovovu).
Reply on: Solider #17:
A co by branilo tomu pouzit kalifornana s tym, ze by sa robili prejazdy z L1-L3-L5 pocas 1 vikendu? (Hlavna St. - Jungmannova - Blumental - Dubravka - Blumental - Jungmannova - Hlavna St.)
Ako som aj myslel, Kraskovu dnes dokoncili https://goo.gl/photos/yfn7WKFAnuRYKXL5A
Reply on: Valec #32:
No, a ešte link samozrejme: https://youtu.be/turSHWgu8uc
Reply on: Solider #30:
Náhodou, cestujúcich plnohodnotne informujú tabule na zastávkach. Ešte, že sa ich počet má postupne rozširovať. ?
Reply on: Solider #21:
A keď sa na triangli točili, tak 95% normálne spredu, pretože polovica vozov zadné ovládanie nemala a na tom zvyšku boli krabičky zasypané kopou bordelu, že to často ani nefungovalo. Keď som pred 30 rokmi chodil do kurzu, tak výuka cúvania zo zadného panelu vyzerala takto:
Otravný frekventant: "A načo je na paneli ten prepínač "Ovládání zadní panel" a vzadu tie tlačidlá pod krytom na štvorhran?"
Vyučujúci (Ing. Bača, Ing. Gazda, Štefan Vlasatý či sám ing. Grék): "To je zakázané používať".
Reply on: Valec #23:
Samozrejme, všetko by sa dalo, pokiaľ by sa chcelo. Lenže sa nechce a potom to aj tak vyzerá – chaos, neinformovaní cestujúci, zbytočné prestupy a dokonca neúmerné dochádzkové vzdialenosti (výluková zastávka Ursínyho pri Kominárskej až Pionierska oproti VÚZ viac ako 1 kilometer a to isté aj v opačnom smere).
Reply on: lupask #25:
K tomu prejazdu pri Legerského - nejaké museli nechať aj na otáčanie z mesta, to by už bolo trochu hardcore keby aj to zrušili ?
Reply on: Mike #26:
Pri mýte a Urban Residence
Reply on: lupask #25:
To súvisí s celkovou organizáciou dopravy po dokončení tých veľkých investičných celkov medzi Račianskou a žel. traťou (neviem ich aktuálny developerský názov). Zrejme to aj platili investori.
Celkom si s tym svihli 🙂 zajtra budu podbijat a od utorka sa moze jazdit. Som celkom sokovany ze mesto/DPB nabrali odvahu konecne zrusit dva z troch prejazdov a trocha to tam dat dokopy. Kvitujem aj ze vybrali tento datum, cez predlzeny vikend je menej ludi v meste a neobmedzi to tak vyrazne dochadzanie do prace.

Dnesny stav poobede:
Kraskova - zlikvidovane https://goo.gl/photos/RvKdgTWafiVdgNkG6, https://goo.gl/photos/tPLYwckTkjnsLr9P7
Ursinyho https://goo.gl/photos/wj4ehnsu7MZS5mKT7
Sunavcova - zlikvidovane https://goo.gl/photos/STwTKE6DjPZEps319, https://goo.gl/photos/6sqKh9NDQGCawfkp9
Legerskeho - davaju pevnu jazdnu drahu a nevidno obrubniky --> zda sa ze ostane https://goo.gl/photos/bZR7NviYPRTdVbd5A, https://goo.gl/photos/DiYTTrsw1u323nmT6